پاوارد درباره حفظ احترام بزرگان تیم در مونیخ: از مخالفت با آن‌ها نمی‌ترسم!

پاوارد درباره حفظ احترام بزرگان تیم در مونیخ: از مخالفت با آن‌ها نمی‌ترسم!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع فرانسوی باواریایی ها معتقد است که ابایی از بیان عقایدش در این تیم ندارد و با وجود بازیکنانی بزرگ و قدیمی تر از او در تیم، وی نظر خودش را حتی اگر مخالف نظرات بزرگان و رهبران تیم هم باشد، به راحتی عنوان می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بنجامین پاوارد، مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه بایرن مونیخ آلمان تأکید می کند که با وجود حضور بازیکنان کهنه کار و با سابقه و شخصیت‌ های بزرگ و تاریخ ساز در باشگاه نخست شهر مونیخ، این بازیکن از ابراز عقیده‌ اش، حتی زمانی که نظری متفاوت با نظر رهبران و قدیمی ترهای تیم داشته باشد، هراسی ندارد و چنین بیان می کند: "اگر با آن ها موافق نباشم، به آن ها خواهم گفت. این بخشی از حرفه ای بودن است و باعث رنجش دیگران نمی شود."

بنجامین پاوارد در پاسخ به این سؤال که آیا واکنش دیگران به او با احترام همراه می باشد یا خیر نیز با لبخندی بر لب چنین می گوید: "باید از هم تیمی هایم بپرسید (با خنده)؛ اما احساس من این است که آن ها نیز متقابلاً به من احترام می گذارند. بازیکنان احمق نیستند، آن ها هر روز می بینند که من چه می کنم. بازیکنان با تجربه تر از من نیز در این باشگاه حضور دارند؛ اما من سعی می‌ کنم که دیگران را با رفتارهای خودم، راهنمایی و کمک کنم."

9404