مدافع بایرن مونیخ از بارسلونا دور شد

مدافع بایرن مونیخ از بارسلونا دور شد

پایگاه خبری فوتبالی - در ماه های اخیر و در مقطع پایانی نقل و انتقالات زمستانی، یکی از نامهایی که پیرامون بارسلونا مطرح شده بود، بنجامین پاوارد بود. مدافع فرانسوی بایرن مونیخ تا 2024 قرارداد دارد و احتمال جدا شدنش از باواریایی ها در تابستان کم نیست.

به گزارش فوتبالی، این مدافع 26 ساله برای تمدید با بایرن مونیخ به توافق نرسیده بود و گفته می شد  در تابستان می تواند جدا شود چرا که بایرن نمی خواهد که او را در سال 2024 به صورت رایگان از دست بدهد. اما حالا شرایط فرق کرده است. کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که جلسات اخیر بایرن مونیخ و وکیل این بازیکن بسیار مثبت بوده است و احتمال تمدید قرارداد پاوارد با بایرن مونیخ هم کم نیست.

در حقیقت این سایت ایتالیایی گزارش داده است که پاوارد به ماندن در بایرن در فصل آینده فکر می کند و اگر قراردادش را تمدید کند، پیوستنش به بارسلونا منتفی خواهد شد. کاتالان ها به دنبال تقویت در پست دفاع راست هستند. البته بارسلونا سرمایه گذاری مهمی برای خرید خولیان آرائوخو دفاع راست مکزیکی داشته است که این بازیکن فعلا در آکادمی بارسا حضور خواهد داشت اما اگر درخشش کافی را داشته باشد، می تواند به تیم بزرگسالان بارسلونا برسد و خیال کاتالان ها را از بابت این پست راحت سازد.

4125