بارسلونا به دنبال جذب بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ

بارسلونا  به دنبال جذب بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول، منچستر یونایتد و بارسلونا رقابتی برای جذب مدافع راست فرانسوی بایرن مونیخ دارند.

به گزارش فوتبالی، اخیرا اخباری مبنی بر تمایل ژول کنده به ترک بارسلونا منتشر شده است. چرا که این بازیکن دیگر نمی خواهد به جای پست دفاع وسط در پست دفاع راست بازی کند.

از آنجایی که درحال حاضر آندریاس کریستنسن و رونالد آرائوخو در زمین فوق العاده عمل می کنند، این بازیکن فرانسوی موقعیت نیمکت نشین شدن را هم ندارد. درنتیجه گفته می شود که تیم های لیگ انگلیس شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند.

بارسلونا قیمت کنده را حداقل ۷۵ میلیون یورو در نظر گرفته است و انتظار می‌رود پیشنهاداتی بیشتر از ۸۰ میلیون یورو دریافت کند. اگر کنده تصمیم به ترک باشگاه بگیرد، بارسلونا باید به دنبال مدافع راستی که خواسته‌های ژاوی را برآورده کند بگردد.

یکی از بازیکنانی که می تواند شرایط بارسا را برآورده کند بنجامین پاوارد از بایرن مونیخ است. این بازیکن فرانسوی بازی به عنوان مدافع راست را ترجیح می دهد اما در تیم ملی فرانسه به عنوان مدافع وسط بازی می کند چرا که بخاطر خود کنده از پست قبلی کنار گذاشته شد‌ه است.

به گزارش کیکر، با اینکه بارسلونا اولین باشگاهی بود که نسبت به بنجامین پاوارد علاقه نشان داد اما حالا در رقابت برای جذب او تنها نیست و با رقبایی از باشگاه های برتر جهان روبروست.

1471