وضعیت نامشخص مدافع فرانسوی مونیخی‌ها/ چرا پاوارد پاسخ روشنی به باشگاه نمی‌دهد؟

وضعیت نامشخص مدافع فرانسوی مونیخی‌ها/ چرا پاوارد پاسخ روشنی به باشگاه نمی‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع فرانسوی باواریایی ها در ارتباط با آینده‌ی خود و احتمال ادامه‌ی حضورش در مونیخ از جزئیات آگاه نیست. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بنجامین پاوارد مدافع فرانسوی بایرن مونیخ تا سال 2024 میلادی با باشگاه مونیخی قرارداد دارد ولی صحبت هایی از تمایل مدیریت بایرن مونیخ برای جذب مدافع راستی دیگر نیز گزارش شده است و به نظر می رسد که ملی پوش بیست و پنج ساله فرانسوی جایگاه چندان ثابتی در تیم باواریایی ها ندارد. پاوارد در مصاحبه ای با نشریه اکیپ فرانسه، در مورد آینده‌ی خود چنین بازگو می کند: "به آینده فکر نمی کنم و تنها چیزی که برایم مهم است، پیروزی و کسب جام به همراه بایرن مونیخ می باشد؛ می خواهم در لیست موفقیت های تیم قرار گیرم و نقش خود را داشته باشم."

این مدافع راست فرانسوی در دیدار برابر گروترفورت که با برتری سه بر یک بایرن مونیخ به پایان رسید، در دقیقه چهل و هشتم مسابقه با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد؛ موضوعی که با انتقاد ناگلزمان نیز همراه گردید. او در این زمینه چنین می گوید: "او سرمربی تیم است و باید به حرف او احترام گذاشت؛ این بخشی از فوتبال است. انتقاد خود برای من خوب بود و کمک کرد شرایط بهتر شود."

بنجامین پاوارد در فصل 2019 با امضای قراردادی به ارزش سی و سه میلیون یورو از باشگاه اشتوتگارت به بایرن مونیخ منتقل شد.

9404