عکس؛ دیدار بازیکنان و مربیان رئال مادرید و بارسلونا در ریاض

عکس؛ دیدار بازیکنان و مربیان رئال مادرید و بارسلونا در ریاض

پایگاه خبری فوتبالی - در سوپرجام اسپانیا، رئال مادرید و بارسلونا از ساعت 22:30 چهارشنبه، در ریاض به مصاف هم می روند و باید دید که کدام تیم می تواند در این ال کلاسیکو به پیروزی برسد و راه خود را برای قهرمانی در این تورنمنت هموار کند.

به گزارش فوتبالی، این بازی در عربستان برگزار می شود و بازیکنان و مربیان رئال مادرید و بارسلونا شب قبل این بازی، با هم دیدار و خوش و بشی داشتند و در تصاویری که منتشر شده می بینیم که به طور مثال سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، برخورد بسیار گرمی با ایسکو دارد و او را در آغوش کشیده است و این قضیه نشان می دهد که او و ایسکو رابطه خوبی دارند. در روز های اخیر حرف و حدیث هایی پیرامون انتقال احتمالی ایسکو به بارسلونا مطرح شد و این عکس ها هم قدری حاشیه ساز شده اند.

کارلو آنچلوتی و ژاوی هرناندز هم به عنوان سرمربی های رئال مادرید و بارسلونا دیدار و خوش و بشی ویژه با هم داشتند و باید دید که در میدان و رو در روی هم اوضاع برای آن ها چگونه پیش خواهد رفت و شاگردان کدام یک می توانند حریف خود را در دومین ال کلاسیکوی فصل مغلوب کنند. در دوره اول مربیگری آنچلوتی در رئال مادرید، ژاوی هرناندز کاپیتان بارسلونا بود.

1470