صحبت‌های آنچلوتی پس از تحقیر شدن رئال مادرید در ال‌کلاسیکو

صحبت‌های آنچلوتی پس از تحقیر شدن رئال مادرید در ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، مسئولیت شکست چهار بر صفر مقابل بارسلونا را بر عهده گرفت. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از هفته بیست و نهم لالیگا، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان بلوگرانا با نتیجه 0-4 به پیروزی رسید. پیر امریک اوبامیانگ (2 بار)، فران تورس و رونالد آرائوخو گلزنان بلوگرانا در ال‌کلاسیکو بودند. در این لوس بلانکوس از داشتن کریم بنزما محروم بود، اما آن‌ها به قدری ضعیف و بی انگیزه بازی کردند که جای بهانه‌ای برای کارلتو باقی نگذاشتند. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق پاریسن ژرمن، بایرن مونیخ، چلسی و میلان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "سخت است چون در ال‌کلاسیکو چنین نتیجه‌ای گرفتیم. در مقابل هواداران‌مان و برابر بارسلونا. ضربه مهلکی به ما وارد شد. جنگ بزرگی را باختیم، اما هنوز شرایط به نفع ماست. باید آرامش خودمان را حفظ کنیم تا مصدومان تیم برگردند. همه چیز به اشتباه پیش رفت. ما اصلا نتوانستیم خودمان را پیدا کنیم. باید این دیدار را فراموش و رو به جلو حرکت کنیم. هنوز اختلاف زیادی با دیگر حریفان در لالیگا داریم. من، سرمربی رئال مادرید مقصر اصلی شکست امشب هستم."

4416