کنفرانس خبری سرمربی رئال مادرید پیش از ال‌کلاسیکو

کنفرانس خبری سرمربی رئال مادرید پیش از ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی باتجربه ایتالیایی رئال مادرید تاکید کرد که آن‌ها اصلا بارسلونا را دست‌کم نخواهند گرفت و انتظار یک بازی برابر را دارد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 22:30 شاهد یک ال‌کلاسیکوی جذاب دیگر، این بار در عربستان سعودی و ورزشگاه کینگ عبدالله خواهیم بود. دو تیم رئال مادرید و بارسلونا از چهارچوب مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت. 

به نقل از مارکا، دو تیم محیط یکسانی ندارند. جو باشگاه رئال مادرید آرام است، اما بارسلونا حتی از زمان ورود ژاوی، روزهای پرنوسانی را تجربه می‌کند و در دیدار اخیر خود مقابل گرانادا به تساوی یک بر یک رضایت داد. با این حال آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "من نگران این بازی هستم. بازیکنانم فکر نمی‌کنند که بازی آسانی در پیش است، بلکه می‌خواهند با تمام توان و قدرت در زمین مسابقه ظاهر شوند. این نوع بازی‌ها برابر هستند. اصلا مهم نیست که در لالیگا چه فاصله‌ای داریم. در لالیگا نیز با آن‌ها بازی کردیم و دیدید که چه قدر سخت بود. بارسلونا بازیکنان باتجربه زیادی همچون بوسکتس، پیکه و آلبا و بازیکنان باتجربه‌ای مثل گاوی و نیکو گونزالس دارند."

"وضیت کارواخال، مارکو آسنسیو و رودریگو هنوز مبهم است، اما دیگر بازیکنان در دسترس هستند."

4416