کارلو آنچلوتی پس از شکست در ال‌کلاسیکو: حق ما باخت نبود

کارلو آنچلوتی پس از شکست در ال‌کلاسیکو: حق ما باخت نبود

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعتراف کرد که نمی‌تواند شکست مقابل بارسلونا را هضم کند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از چهارچوب هفته بیست و ششم لالیگا، تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در استادیوم نیوکمپ مقابل هم صف آرایی کردند. در این بازی، ابتدا لوس بلانکوس روی حرکت وینیسیوس جونیور و گل به خودی رونالد آرائوخو به گل اول رسید، اما در واپسین لحظات نیمه اول، سرخی روبرتو حساب کار را یک بر یک کرد و در نهایت، فرانک کسیه در آخرین دقایق نیمه دوم، گل پیروزی بخش بارسلونا را به ثمر رساند تا اختلاف امتیاز دو تیم در لالیگا به 12 امتیاز افزایش یابد. 

به نقل از سایت مارکا، آنچلوتی پس از پایان بازی گفت: "ما خیلی عقب افتادیم، اما قرار نیست تسلیم شویم و تا آخرین لحظه خواهیم جنگید. اصلاً شایسته شکست خوردن در این بازی نبودیم. همه کار کردیم، نمایش خوبی ارائه دادیم و در لحظه آخر به گل رسیدیم."

"ناراحتیم، این شکست دردناک بود، اما از عملکرد تیم‌ بسیار راضی هستیم. از اولین دقیقه تا آخرین، خوب بازی کردیم. به خاطر یک آفساید مشکوک نتوانستیم به پیروزی برسیم و حالا قرار است با تمام اما و اگرها، به مادرید برگردیم."

"تعویضی‌ها سیستم ما را تغییر ندادند. من ناچو را بیرون کشیدم، چون او کارت زرد داشت و رودریگو به زمین آوردم تا کمی به خط حمله سرعت ببخشم. سپس 3 تعویض همزمان انجام دادم تا انرژی تیم بالا برود."

"لالیگا از دست رفت؟ ما بازی به بازی جلو می رویم و این تنها راه ممکن برای ادامه دادن است."

"گل مردود آسنسیو؟ این موضوع را به بارسلونا و داوران واگذار می‌کنیم."

4416