اعلام لیست رئال مادرید برای ال کلاسیکو؛ کدام بازیکنان خط خوردند؟

اعلام لیست رئال مادرید برای ال کلاسیکو؛ کدام بازیکنان خط خوردند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا در یکی از حساس ترین بازی های فصل فوتبال اسپانیا فردا (یکشنبه) از ساعت 17:45 به مصاف هم می روند و باید دید که در نهایت کدام تیم می تواند در این بازی پیروزی شود و هر سه امتیاز این بازی لالیگایی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، پس از اعلام لیست بارسلونا برای این بازی اکنون لیست رئال مادرید هم مشخص شده است و کارلو آنچلوتی آن بازیکنانی را که برای بازی مقابل بارسلونا در اختیار خواهد داشت و در لیست قرار داده است، مشخص کرده است.

از نکات مهم این لیست می توان به حضور ادن هازارد و دنی کارواخال در آن اشاره کرد. دو بازیکنی که با مشکل مصدومیت مواجه بوده اند اما اکنون به نظر می رسد که به این بازی رسیده اند و در دسترس کارلو آنچلوتی خواهند بود هر چند که برخی از رسانه ها گمانه زنی کرده اند که آنچلوتی برای این بازی به هازارد و کارواخال به طور فیکس بازی نخواهد داد.

از سوی دیگر بازیکنانی مثل ایسکو، یوویچ، گرت بیل و دنی سبایوس از لیست کارلو آنچلوتی خط خورده اند و به طور قطع در ال کلاسیکو حضور نخواهند داشت. کریم بنزما هم در لیست رئال مادرید قرار دارد و مشخص است که مهاجم فیکس رئال مادرید در ال کلاسیکو خواهد بود.

1470