صحبت‌های ژاوی پیش از ال‌کلاسیکو: ما بهتر از رئال مادرید هستیم

صحبت‌های ژاوی پیش از ال‌کلاسیکو: ما بهتر از رئال مادرید هستیم

پایگاه خبری فوتبالی - شبکه اینترنتی آمازون پرایم تصمیم گرفته است که مستندی را در مورد عملکرد ژاوی در بارسلونا در یک سال اخیر منتشر کند.

به گزارش فوتبالی، این مستند سریالی که با نام "یک دوران جدید" ساخته شده است به اتفاقات پشت پرده رختکن بارسلونا در یک سال اخیر می پردازد که یکی از بخش های جالب این مستند مربوط به صحبت های ژاوی هرناندز پیش از بازیها با بازیکنانش است.

در یکی از بخش های مستند، ژاوی پیش از پیروزی بارسلونا در برنابئو با نتیجه چهار بر صفر، در رختکن خطاب به بازیکنانش می گوید:"شاید برایتان عجیب باشد اما امروز که با رئال مادرید بازی داریم، آرام ترین روز من به عنوان مربی است. تصور می کردم که به عنوان یک مربی چنین روزی برایم خیلی سخت و پر استرس باشد اما خیلی آرامش دارم. دلیلش را می دانید؟" جوردی آلبا در جواب می گوید:"چون قرار است برنده شویم." که ژاوی پاسخ می دهد:" یکی از دلایلش همین است. اما دلیل اصلی این است که شما با تمام قوا درون زمین ظاهر خواهید شد. باید با صبر و شخصیت درون زمین ظاهر شوید و با توپ صبور باشید چرا که آنها جلوی توپ را می گیرند و شما را هو می کنند. این همان بازی ایست که انتظارش را داریم. باید درون زمین بهترین عملکردتان را داشته باشید. ما بهتر از رئال مادرید هستیم. اگر اجازه بدهیم که آنها بازی خود را بکنند، آنها بهتر هستند اما باید بهترین بازی خود را داشته باشیم."

در بخش دیگری از این مستند، ژاوی پیش از بازی رئال و بارسا در عربستان در فینال سوپرجام اسپانیا خطاب به بازیکنانش می گوید:" حرفهای دیروز کروس را شنید؟ گفت که اگر بارسلونا قهرمان شود، یک معجزه است. به همین خاطر باید با تمام وجود ظاهر شوید و شکستشان دهید و جام را بالای سر ببرید." 

رئال مادرید در سوپرجام مقابل بارسلونا در وقت اضافه با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

4125