دلیل شکست خوردن بارسلونا در ال‌کلاسیکو از زبان ژاوی

دلیل شکست خوردن بارسلونا در ال‌کلاسیکو از زبان ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا معتقد است که رئال مادرید به خاطر تجربه و پختگی بیشتر خود در ال کلاسیکو به پیروزی رسید. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه عصر تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند و در نهایت لوس بلانکوس با نتیجه سه بر یک در این دیدار به پیروزی رسید. کریم بنزما، فدریکو والورده و رودریگو برای رئال گلزنی کرد و تک گل بارسلونا را فران تورس به ثمر رساند. با این نتیجه رئال با 25 امتیاز به صدر جدول صعود کرد و بارسا با 22 امتیاز در رده دوم باقی ماند. 

به نقل از سایت مارکا، ژاوی پس از پایان بازی گفت: "شانس صدرنشین شدن را داشتیم، اما دست خالی برمی‌گردیم. لواندوفسکی یک شانس بسیار خوب برای گلزنی داشت. نتوانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم، اما مادرید مثل ما نبود و از همه فرصت‌هایش استفاده کرد. روند تیم نزولی شده و باید به خودمان بیاییم. اگر بیشتر در این موقعیت بمانیم، وارد بحران بزرگی خواهیم شد. اصلاً تهاجمی نبودیم، باید خطاهای بیشتری در وسط زمین انجام می‌دادیم و کلاً به نوعی بالغ نبودیم. روی گل اول می‌توانستیم روی کروس خطا کنیم تا حمله‌شان متوقف شود."

"رئال مادرید روی تجربه بیشتر ما را شکست داد. آن‌ها می‌دانند چگونه رقابت کنند."

4416