ادعای جالب ژاوی پیش از ال‌کلاسیکو: رئال مادرید شانس بیشتری دارد

ادعای جالب ژاوی پیش از ال‌کلاسیکو: رئال مادرید شانس بیشتری دارد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا مدعی است رئال مادرید کاملاً از شانس بیشتری نسبت به آن‌ها در کوپا دل ری برخوردار است. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب از دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. کاتالان‌ها در دو دیدار اخیر خود مقابل منچستریونایتد و آلمریا متحمل شکست شدند و همچنین نمی توانند از بازیکنانی مثل روبرت لواندوفسکی، عثمان دمبله و پدری در ال کلاسیکو بهره ببرند. 

به نقل از سایت گل، ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "ما برای قهرمانی بازی می کنیم و مادرید همچنان شانس اول صعود به فینال است، چون آن‌ها قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هستند. آن‌ها همیشه حریف سرسختی بوده‌اند و حالا وضعیت خوبی دارند."

"ما در پروسه بازسازی باشگاه هستیم و رئال مادرید در رقابت‌های اخیر قهرمان شده است. ما نیز یک بار قهرمان شدیم و آن‌ها را شکست دادیم. در آن بازی، عملکرد بسیار خوبی ارائه کردیم. اما واقع بین باشیم، آن‌ها رئال مادرید هستند. دیدید که مقابل لیورپول چه کار کردند."

"شاید خیلی مالکیت توپ را دراختیار نداشته باشند، اما می توانند در لحظه به شما ضربه بزنند. آن‌ها در برنابئو حریف سرسختی محسوب می‌شوند."

4416