صحبت ژاوی پس از شکست در ال‌کلاسیکو: خیلی از رئال مادرید بهتر بودیم

صحبت ژاوی پس از شکست در ال‌کلاسیکو: خیلی از رئال مادرید بهتر بودیم

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی 41 ساله بارسلونا مدعی است که آن‌ها شایسته حضور در فینال سوپرکاپ بودند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از دور نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در عربستان سعودی به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی جذاب، لوس بلانکوس با نتیجه 3-2 به پیروزی رسید تا ژاوی اولین شکستش را به عنوان سرمربی در ال‌کلاسیکو تجربه کند. 

به نقل از مارکا، ژاوی پس از پایان بازی گفت: "ما باید در هنگام در اختیار داشتن توپ، مسئولیت پذیر باشیم. امروز باید روزی است که باید روحیه خودمان را در بالاترین سطح حفظ کنیم، حتی با اینکه در پایان شکست خوردیم. انتقال توپ سریع مادرید نقطه ضعف ما بود، اما در بسیاری از دقایق و لحظات بازی از آن‌ها سرتر بودیم."

"نقطه عطف؟ می‌توانستیم در بسیاری از مواقع بازی را 3-3 مساوی کنیم، اما همچنان می‌توانیم از بازی که به نمایش گذاشتیم، راضی باشیم."

"خلاصه بازی؟ در بسیاری از فازها، تیم برتر بودیم. به خاطر اشتباهاتمان برای متوقف نکردن ضد حملات، به دردسر زیادی افتادیم و رئال از همین موارد به نفعش استفاده کرد. راجع به نتیجه ناراحتیم، اما به خودمان افتخار می‌کنم. دوماه گذشته، اما ما در مسیر درستی قرار داریم. نیاز به نقطه عطفی داریم که بعدش سیر صعودی بگیریم."

"فاصله با مادرید؟ در لالیگا 17 امتیاز فاصله داریم، اما در بازی امروز، سطح ما بسیار نزدیک بود. امروز ما جنگیدیم و رقابت کردیم. بارسلونا هم شایسته حضور در فینال بود."

4416