روزی که پدر ژاوی می‌خواست پسرش را به رئال مادرید بفرستد

روزی که پدر ژاوی می‌خواست پسرش را به رئال مادرید بفرستد

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل آنخل رومرو یکی از استعدادیاب‌های اسبق رئال مادرید در ایالت کاتالونیا، فاش کرد که در گذشته خواکین هرناندز، پدر ژاوی هرناندز از او خواست تا مقدمات انتقال فرزندش را به مادرید مهیا کند. 

به گزارش فوتبالی، ژاوی در زمان مربیگری لوئیس فن خال در بلوگرانا، در فرم بسیار خوبی قرار داشت، اما سرمربی هلندی اعتقاد خاصی به این هافبک جوان نداشت و ترجیح می‌داد از پپ گواردیولا در ترکیب اصلی‌اش استفاده کند. این مسئله اصلا به مذاق پدر ژاوی خوش نیامده بود و به همین دلیل می‌خواست پسرش را از نیوکمپ ببرد. 

به نقل از مارکا، رومرو در مصاحبه‌ای با مارکا فاش کرد که پدر ژاوی چه قدر از دست فن خال عصبانی بوده است. او در این گفت: "آن روز پدر ژاوی به من گفت 'آن‌ها نمی‌دانند که چه بازیکنی دارند و ژاوی چه قدر می‌تواند بزرگ باشد. به نظر می‌رسد که آن‌ها فقط به پپ فکر می‌کنند. اگر تمایل داشته باشی، فردا او را به رئال مادرید ببریم.' بعد از آن رو به پاکو که یکی از افراد قابل اعتماد ویسنته دل بوسکه (سرمربی وقت رئال مادرید) بود کردم و گفتم 'تو هم شنیدی؟ برو سریعا به باشگاه بگو.' بعد پاکو خیلی جدی به من نگاه کرد و گفت 'چه می‌خواهی؟ نکند می‌خواهی در دردسر بیافتی؟' در ادامه ژاوی به میدان آمد و یکی از درخشان‌ترین بازی‌هایش را به نمایش گذاشت و باعث شد همه چیز خیلی زود فراموش شود."

"قطعا اگر دست من بود، او را به رئال مادرید می‌بردم. او را زمانی که بچه بود نیز می‌خواستم به برنابئو ببرم."

4416