راهکار کلوپ برای رسیدن به منچسترسیتی در جدول

راهکار کلوپ برای رسیدن به منچسترسیتی در جدول

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است که آن‌ها در صورت باکیفیت بودن در فاز تدافعی، می‌توانند فاصله‌شان را با منچسترسیتی صدرنشین کمتر کنند. 

به گزارش فوتبالی، امشب از هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، دو تیم لسترسیتی و لیورپول از ساعت 23:30 به وقت تهران در کینگ پاور استادیوم برابر هم صف آرایی خواهند کرد. دو تیم در حالی برابر هم به میدان می‌روند که هفته گذشته نیز در رقابت‌های جام اتحادیه در آنفیلد با هم دیدار کردند که در پایان لیورپول موفق شد با یک کامبک بازی را به ضربات پنالتی بکشاند و در نهایت حریف آرسنال در مرحله نیمه نهایی شود. 

به نقل از گاردین، اما حالا کلوپ وضعیت بهتری برای بازی امشب دارد، زیرا ویرجیل فن دایک، تیاگو آلکانتارا، فابینیو و کرتیس جونز همگی در دسترس هستند. کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی راجع به اختلاف امتیاز با سیتی گفت: "رسیدن به آن‌ها غیرممکن نیست. این طرز فکری است که باید داشته باشیم، وگرنه بودن ما در اینجا بی فایده است، اما باید بگویم که کار سختی می‌باشد. ثبات شاگردان گواردیولا فوق العاده است. صدرنشینی در لیگی که سیتی در آن حضور دارد، نیازمند کار و تلاش چند برابر است. "

"باید در بالاترین سطح دفاع کنیم. ما در فاز هجومی خیلی خوب هستیم، اما در دفاع باید بهتر از قبل شویم، اما نمی‌دانم که این کار کافی باشد یا نه."

4416