منچسترسیتی ۱ - لیورپول ۱ / تساوی صدرنشینان لیگ برتر انگلیس به نفع آرسنال

منچسترسیتی ۱ - لیورپول ۱ / تساوی صدرنشینان لیگ برتر انگلیس به نفع آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس با تساوی منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه اتحاد پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در شرایطی به مصاف هم رفتند که در جدول رده بندی و با اختلاف یک امتیاز در جایگاه اول و دوم قرار داشتند. نیمه اول این دیدار با برتری نسبی منچسترسیتی پیگیری شد و موقعیت هایی روی اشتباه خط دفاعی و دروازه‌بان لیورپول برای سیتیزن ها به دست آمد اما فیل فودن و هالند موقعیت ها را از دست دادند. اما در دقیقه ۲۷ اشتباه در شروع مجدد از سوی آلیسون بکر و پاس اشتباه آرنولد در ادامه باعث شد یک پاس عمقی به هالند برسد و این بازیکن با یک ضربه پای چپ دروازه آلیسون را باز کند. در ادامه تلاش های دو تیم در نیمه اول راه به جایی نبرد و در نهایت نیمه اول با نتیجه ۱-۰ به سود منچسترسیتی به پایان رسید.

در نیمه هر دو تیم برای تغییر نتیجه تلاش کردند و ژرمی دوکو هافبک خلاق منچسترسیتی چندین بار با نفوذهای خود از سمت راست دفاع لیورپول با پاس های در عرض خود روی دروازه لیورپول خطرساز شد اما آلیسون بکر و مدافعین لیورپول چندین بار ناجی دروازه خودی شدند. در دقیقه ۸۰ مسابقه یک حرکت از پشت محوطه جریمه و ضربه زمینی و دیدنی ترنت الکساندر آرنولد باعث شد توپ در گوشه دروازه ادرسون قرار گرفت و بازی به تساوی کشیده شد. در نهایت بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

با این تساوی منچسترسیتی ۲۹ شد و در صدر جدول لیگ برتر انگلیس باقی و لیورپول هم با یک امتیاز کمتر و ۲۸ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت.

۱۰۰۹