انتقاد سرمربی لیورپول از ساعت بازی مقابل منچسترسیتی

انتقاد سرمربی لیورپول از ساعت بازی مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ بار دیگر به شرکت‌های پخش تلویزیونی حمله کرد و آنها را متهم کرد که با زمان‌بندی بازی‌های زودهنگام لیگ برتر انگلیس گویی احساس فوتبالی ندارند.

به گزارش فوتبالی ، بازی بعدی لیگ برتری تیم یورگن کلوپ ساعت ۱۲.۳۰ روز شنبه ۲۵ نوامبر برنامه ریزی شده و این سومین بار متوالی است که لیورپول برای بازی در این ساعت پس از وقفه بازی های ملی انتخاب می شود. سرمربی لیورپول ناراحتی خود را از کمبود زمان آماده سازی پس از ۳-۰ تیمش مقابل برنتفورد در روز یکشنبه ابراز کرد.

کلوپ به خبرنگاران گفت: " ما باید از این بازی با برتری عبور می کردیم و این کار را انجام دادیم. بازیکنان به طرز هیجان انگیزی پاسخ خوبی به اعتماد من دادند. اما اکنون همه آنها دوباره به تیم های ملی رفته اند و ما باید  برگردیم تمرین کنیم و بعد با منچسترسیتی بازی کنیم. چگونه می توانید یک بازی مانند این را در روز شنبه ساعت 12:30 بعد از ظهر برگزار کنید؟ راستش را بخواهید، افرادی که این تصمیمات را می گیرند نمی توانند فوتبال را احساس کنند و نمی دانند فوتبال چیست."

کلوپ در ادامه افزود: "چگونه می توانید این دو تیم را که احتمالاً ۳۰ بازیکن بین المللی دارند کنار هم قرار دهید آن هم در شرایطی که همه آنها در یک هواپیما برمی گردند، همه بازیکنان آمریکای جنوبی در یک هواپیما می نشینند و پرواز می کنند. زمانی هواپیما و آنها به اینجا میرسد ما فقط باید مطمئن شویم که آنها سالم هستند و بعد بلافاصله بازی کنیم!"

این مربی آلمانی یکی از منتقدان قدیمی سیستم برنامه ریزی لیگ برتر انگلیس است و بارها اعتراضات خود را نسبت به شروع زودهنگام بازی های شنبه پس از بازی های بین المللی و فیفادی مطرح کرده است. 

۱۰۰۹