غافل‌گیری لیورپول و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس/ همه چیز به نفع چلسی

غافل‌گیری لیورپول و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس/ همه چیز به نفع چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ برتر انگلیس روز پر حادثه‌ای را سپری می‌کند. منچسترسیتی در خانه مغلوب کریستال پالاس شد و لیورپول نتوانست در آنفیلد از پس برایتون بر بیاید و در سمتی دیگر، چلسی موفق شد با حساب 3-0 از سد نیوکاسل عبور کند و فاصله‌اش را دو تیم سیتی و لیورپول افزایش دهد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته دهم لیگ برتر انگلیس، غصر روز شنبه از ساعت 17:30 به وقت تهران، 5 بازی برگزار شد. در یکی از حساس‌ترین دیدارها لیورپول میزبان برایتون بود. شاگردان کلوپ بازی را بسیار خوب آغاز کردند و در دقیقه 4 و 24 توسط جردن هندرسون و سادیو مانه به گل رسیدند تا کمی خیال خود را از بابت پیروزی راحت کنند. اما قضیه به این سادگی نبود و برایتون دست به کار بزرگی زد و موفق شد در آنفیلد نتیجه را بازگرداند. گل‌های ایناک اموپو در دقیقه 41 و لئوناردو تروسارد در دقیقه 65 بازی را به تساوی کشاندند و در نهایت این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید. 

در دیگر بازی مهم، سیتیزن‌ها میزبان کریستال پالاس بودند، اما در این بازی توسط مردان پاتریک ویرا غافل‌گیر شدند. در ابتدا ویلفرد زاها موفق شد در دقیقه 6 دروازه سیتی را باز کند. در دقیقه 45+2 آیمریک لاپورت با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج و در نیمه دوم نیز کانر گلگر حساب کار را 0-2 به سود مهمان کرد تا پپ گواردیولا شکست تلخی را تجربه کند. 

در آخرین دیدار حساس، چلسی موفق شد با گل‌های ریس جیمز (2 بار) و جورجینیو، 0-3 از سد نیوکاسل عبور کند و اختلاف خود را با دو تیم لیورپول و سیتی به ترتیب به 3 و 5 امتیاز افزایش دهد. 

4416