یورگن کلوپ مربی ماه ژانویه لیگ برتر انگلیس شد

یورگن کلوپ مربی ماه ژانویه لیگ برتر انگلیس شد

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ به عنوان مربی ماه ژانویه لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی موفق باشگاه لیورپول به عنوان بهترین مربی ماه گذشته لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. لیورپول در ماه ژانویه در لیگ برتر انگلیس در سه بازی سه پیروزی به دست آورد و ضمن ثبت ۱۲ گل زده تنها ۳ گل دریافت کرد. از زمان حضور یورگن کلوپ در لیورپول او تا به حال ۱۰ بار جایزه بهترین سرمربی ماه لیگ برتر انگلیس را دریافت کرده است. از لحاظ آماری فقط پپ گواردیولا با ۱۱ بار انتخاب، آرسن ونگر با ۱۵ بار انتخاب و الکس فرگوسن با ۲۷ بار انتخاب  بیشتر از کلوپ برنده این عنوان شده اند.

یورگن کلوپ که آخرین فصل حضور خود روی نیمکت لیورپول را سپری می کند در صورتی که بتواند تیم خود را در لیگ برتر انگلیس قهرمان کند احتمالا دوباره به عنوان بهترین سرمربی فصل لیگ برتر انگلیس هم انتخاب خواهد شد و البته هنوز تا پایان فصل این فرصت را دارد تا به رکورد پپ گواردیولا رقیب و دوست خود در تیم منچسترسیتی با ۱۱ باز انتخاب به عنوان بهترین مربی ماه لیگ جزیره برسد.

صرف نظر از اینکه پیشنهادی از بارسلونا یا سایر تیم های علاقه مند به کلوپ برسد یا این اتفاق رخ ندهد به نظر می رسد یورگن کلوپ تحت هیچ شرایطی از تصمیم خود برای استراحت در فصل آینده کوتاه نخواهد آمد.

۱۰۰۹