یورگن کلوپ: از این پس تمام تمرکز لیورپول روی قهرمانی لیگ برتر انگلیس است

یورگن کلوپ: از این پس تمام تمرکز لیورپول روی قهرمانی لیگ برتر انگلیس است

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ و شاگردانش در تیم لیورپول پس از حذف در لیگ اروپا فقط روی قهرمانی لیگ برتر انگلیس تمرکز می کنند.

به گزارش فوتبالی، علی رغم پیروزی ۱-۰ لیورپول در مقابل آتالانتا در شهر برگامو ابن نتیجه برای صعود شاگردان یورگن کلوپ کافی نبود تا این تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ اروپا نرسد. یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پس از بازی با آتالانتا گفت: "من به تیم آتالانتا تبریک می گویم. آنها قطعا درصد مستحق برد در مجموع و صعود بودند. ما تمام تلاش خود را به کار بستیم اما باید بگویم ضربه اصلی را در بازی رفت خوردیم. شاید نیمه پر لیوان پس از این شکست این است که ما پس از این نتیجه هنوز می‌توانیم روی قهرمانی لیگ برتر انگلیس تمرکز کنیم و مطمئنا این کار را انجام خواهیم داد. عملکرد ما باید نسبت به دو بازی آخر بهبود پیدا کند و باید نتایج بهتری برای قهرمانی در فوتبال انگلیس کسب کنیم."

کلوپ در پایان در خصوص پیام‌ خود برای هواداران لیورپول افزود: "به تمام هوادارن تیم می گویم که باید روی این حذف خط قرمز بکشیم. همگی ما دوست داشتیم هواداران ما در فینال دوبلین حاضر باشند، اما اکنون این اتفاق رخ نداده است. از این به بعد باید به کمک هواداران در بازی‌های باقیمانده لیگ برتر انگلیس تمام تلاش خود را انجام دهیم تا قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیریم. همگی ما باید به این تیم و بازیکنان امیدوارانه نگاه کنیم چون فوتبال هنوز در جریان است."

۱۰۰۹