سال رویایی بنزما؛ از بازگشت به فرانسه و قهرمانی تا درخشش در رئال مادرید

سال رویایی بنزما؛ از بازگشت به فرانسه و قهرمانی تا درخشش در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2021 میلادی رو به اتمام است و رسانه های مختلف آمار بازیکنان و تیم ها را در این سالی که گذشت بررسی می کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از پررنگ ترین چهره ها در سال 2021 میلادی، کریم بنزما بود بازیکنی که سال پر فراز و نشیبی را سپری کرد. بنزما بدون شک سال 2021 میلادی را هرگز به دست فراموشی نخواهد سپرد چرا که او در این سال بود که پس از 6 سال دوباره به تیم ملی فرانسه دعوت شد. بنزما برای رقابت های یورو 2020 که در تابستان گذشته برگزار شد در تیم ملی فرانسه حاضر بود و از لحاظ فردی عملکرد خوبی داشت اما فرانسوی ها نتوانستند در یورو 2020 دستاوردی داشته باشند.

کریم بنزما اما چند ماه بعد با تیم ملی فرانسه توانست قهرمان رقابت های لیگ ملت های اروپا شود و در آن بازی ها درخشان ظاهر شد تا بدین ترتیب بازگشتی خوش یمن به تیم ملی فرانسه داشته باشد.

بنزما از سویی در رئال مادرید هم خارق العاده بوده است به طوری که در حال حاضر یکی از بهترین شماره 9 های دنیای فوتبال به حساب می آید. بنزما به طور کلی در سال 2021، 46 گل به ثمر رساند و 14 پاس گل داد. او رتبه چهارم رده بندی توپ طلا شد و در رئال مادرید، لالیگا را با یک صدرنشینی مقتدرانه در این سال به پایان برد.

1470