عکس بامزه‌ای که کریم بنزما در کنار پسرش منتشر کرد

عکس بامزه‌ای که کریم بنزما در کنار پسرش منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید به تازگی تصویر جالبی را از خودش در کنار پسر خود در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است که در نوع خود بامزه به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما یک پسر کوچک به نام ابراهیم بنزما دارد که این پسر بچه مو هایی فر دارد و از این نظر به مادرش شباهت دارد. کریم بنزما به تازگی این تصویر را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است تا نشان دهد که برای خانواده خود ارزش قائل است و همواره برای پسر و فرزندان خود و به نوعی خانواده خود وقت می گذارد.

بنزما در رقابت های یورو 2020 از نظر فردی عملکرد خوبی داشت اما از نظر تیمی به همراه تیم ملی فرانسه خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفت و در واقع در همان مرحله اول حذفی مقابل تیم ملی سوئیس از تورنمنت حذف شد و یک پایان تراژدیک برای فرانسوی ها در رقابت های جام ملت های اروپا رقم خورد.

اکنون کریم بنزما در حال سپری کردن آخرین روز های تعطیلات خود است چرا که به زودی باید به تمرینات و اردوی رئال مادرید ملحق شود. البته بنزما در تعطیلات خود هم همواره تمریناتی را برای آمادگی جسمانی خود داشته است.

1470