دبل کریم بنزما سه امتیاز را برای رئال مادرید به ارمغان آورد

دبل کریم بنزما سه امتیاز را برای رئال مادرید به ارمغان آورد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقابت های لالیگا، اسپانیول و رئال مادرید به مصاف هم رفتند که رئال مادرید موفق شد این بازی خارج از خانه را با نتیجه 3 بر 1 به سود خود به پایان برساند و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در این بازی خیلی زود به گل رسید و بدین ترتیب به نظر می رسید که کار راحتی تا پایان بازی دارد اما شرایط به این شکل پیش نرفت و رئال مادرید پیش از پایان نیمه اول تساوی گل را دریافت کرد. گل اول رئال مادرید را وینیسیوس جونیور در دقیقه 12 روی پاس اورلین شوامنی به ثمر رساند و گل مساوی اسپانیول توسط خوسلو در دقیقه 43 زده شد تا این بازیکن سابق اسبق رئال مادرید باز هم مقابل رئال مادرید گلزنی کند.

در نیمه دوم رئال مادرید تلاش زیادی برای گلزنی کرد و در نهایت روی سانتر دیدنی رودریگو، کریم بنزما در دقیقه 88 بازی حساب کار را دو بر یک به سود رئال مادرید کرد اما این پایان کار نبود.

با خطای دروازه بان اسپانیول روی سبایوس در دقایق پایانی، این دروازه بان اخراج شد و یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه نصیب رئال مادرید شد. دروازه بان اسپانیول روی این صحنه اخراج شد و با توجه به اتمام تعویض های اسپانیول، مدافع این تیم به اجبار درون دروازه ایستاد. کریم بنزما این ضربه کاشته را به گل تبدیل کرد و بازی با نتیجه سه بر یک به سود رئال مادرید خاتمه یافت.

گزارش تصویری اسپانیول و رئال مادرید

خلاصه بازی اسپانیول و رئال مادرید

1470