تراشتگن در لیست بدترین‌های لالیگا دومین نفر شد!

تراشتگن در لیست بدترین‌های لالیگا دومین نفر شد!

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه بان نخست آبی و اناری پوشان بندر بارسلون در این روزها و کلا در مسابقات فصل جاری از شرایط آرمانی خود به دور بوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، این فصل از رقابت های لالیگا برای کل باشگاه بارسلونا فصل خوبی نبوده اما برای مارک آندره تراشتگن، دروازه بان شماره یک و ملی پوش آلمانی کاتالان ها، یکی از بدترین فصل های دوران حرفه ای بازی فوتبال خودش بوده است.

این دروازه بان ملی پوش آلمانی کاتالان ها در فهرستی از بازیکنانی با بدترین عملکرد در مسابقات این فصل رقابت های لالیگا در رتبه‌ی دوم لیست قرار گرفته است. درصد سیوها و نجات های مارک آندره تراشتگن فقط پنجاه و هشت درصد بوده است.

در کمال تعجب یان اوبلاک اسلوونیایی، دروازه بان اتلتیکو مادرید این فصل بدترین آمار سیو پنجاه درصد در لالیگا را ثبت کرده است. 

مارک آندره تراشتگن بعد از انجام دو عمل جراحی، هنوز به فرم دوران خوبش در بارسلونا بازنگشته است. این دروازه بان تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بارسلونای اسپانیا در رقابت های فصل جاری لالیگای اسپانیا در پانزده مسابقه ای که با پیراهن آبی و اناری پوشان بندر بارسلون به میدان مصاف با حریفان رفته است، هجده گل دریافت کرده و فقط سه مرتبه موفق به ثبت کلین شیت شده است.

9404