عکس؛ 3 دروازه‌بان برتر لالیگا در بازی فیفا 23

عکس؛ 3 دروازه‌بان برتر لالیگا در بازی فیفا 23

پایگاه خبری فوتبالی - بازی ویدیویی فیفا 23 به زودی منتشر می شود و بدین ترتیب علاقه‌مندان به این بازی ویدیویی منتظر هستند تا به سراغ نسخه جدید بروند.

به گزارش فوتبالی، کمپانی EA Sports که سازنده سری بازی های ویدیویی فیفا است، قرار است در تاریخ 30 سپتامبر یعنی آخرِ ماه جاری میلادی از نسخه رسمی بازی فیفا 23 رونمایی کند. این کمپانی به تازگی کارت های بازیکنان فوتبال در این سری از بازی را رونمایی کرده است و امتیاز ها و ریتینگ های بازیکنان مختلف مشخص شده است.

از همین رو برخی از رسانه ها آن ها را دسته بندی کرده اند و به مقایسه امتیاز های بازیکنان مختلف پرداخته اند. به طور مثال در مقایسه دروازه بان های لالیگا می بینیم که تیبو کورتوا با داشتن امتیاز 90 بهترین دروازه بان لالیگا در بازی ویدیویی فیفا 23 است. یا اینکه یان اوبلاک پس از کورتوا با امتیاز 89 دومین دروازه بان برتر است و مارک آندره تراشتگن هم که دروازه بان بارسلونا است، با امتیاز 88 به عنوان سومین دروازه بان برتر لالیگا در بازی ویدیویی فیفا 23 شناخته می شود.

به طور کلی امتیاز بازیکن ها در بازی ویدیویی فیفا 23 نزدیک به واقعیت تنظیم می شود و سبک بازی بازیکنان در این بازی تا حد قابل قبولی مشابه واقعیت است.

1470