شرایط عجیب بارسلونا برای شروع لالیگا: دروازه‌بان ندارند!

شرایط عجیب بارسلونا برای شروع لالیگا: دروازه‌بان ندارند!

پایگاه خبری فوتبالی - پست دروازه بانی در بارسلونا از پست هایی نیست که در موردش نگرانی وجود داشته باشد چرا که مارک آندره ترشتگن از شش سال پیش جایگاه خود را تثبیت کرده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا اما برای شروع فصل باید نگران دروازه اش باشد چرا که ممکن است که لالیگا را در مقابل سوسیه داد بدون دروازه بان آغاز کنند. در حقیقت ترشتگن به علت مصدومیت تحت عمل جراحی قرار گرفت و درا ردوی پیش فصل و اولین هفته های لالیگا حضور ندارد. ترشتگن به خاطر عمل جراحی خود قید حضور در یورو را هم زد. پزشکان بارسا به ترشتگن توصیه کرده اند که عجله نکند و بازگشتش را به مهر ماه موکول کند در حالی که دروازه بان آلمانی می خواهد هر چه زودتر و در ماه شهریور برگردد.

از طرفی دیگر نتو دروازه بان برزیلی بارسلونا در لیست فروش قرار دارد. نتو می خواهد بیشتر بازی کند و  بارسا هم به دنبال درآمدزایی از فروش اوست. در این شرایط نقش اینیاکی پنیا دروازه بان 22 ساله بارسلونای بی می تواند کلیدی باشد. این بازیکن نمی خواهد فصل آینده در لیگ دسته سه بازی کند و بدین ترتیب یا فصل بعد ذخیره ترشتگن خواهد بود یا این که جدا می شود. در حال حاضر گزینه خرید یک دروازه بان باتجربه به جای ترشتگن منتفی شده است. شایعاتی در مورد جذب آیتور فرناندز یا جوردی ماسیپ مطرح شده بود اما به نظر می رسد که اینیاکی پنیا دروازه بان فیکس بارسلونا در شروع فصل آینده باشد و باید دید که این دروازه بان چه عملکردی از خود خواهد داشت.

4125