بالا گرفتن انتقادات از دروازه‌بان بارسلونا؛ تمام شوت‌های درون چهارچوب گل شد!

بالا گرفتن انتقادات از دروازه‌بان بارسلونا؛ تمام شوت‌های درون چهارچوب گل شد!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته سیزدهم لالیگا مقابل سلتاویگو با نتیجه سه بر سه متوقف شد و این بازی را شاید بتوان عجیب ترین بازی این فصل از رقابت های لالیگا دانست چرا که بارسلونا در این بازی در ابتدا با سه گل از حریف خود پیش افتاد اما در نیمه دوم سه گل دریافت کرد تا حساب کار با نتیجه سه بر سه مساوی شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا یکی از چهره های ضعیف تیمش بود چرا که او سه گل دریافت کرد و هر دروازه بانی که سه گل در یک بازی دریافت کند، روز ضعیفی داشته است. اما ماجرا برای تراشتگن آنجا بدتر می شود که بدانیم سلتاویگو در کل بازی مقابل بارسلونا سه شوت درون چهارچوب داشت و هر سه شوت این تیم به گل تبدیل شد. به عبارت دیگر مارک آندره تراشتگن هیچ کدام از شوت های درون چهارچوب سلتاویگو را نتوانست مهار کند و بدین ترتیب بود که بازی از کنترل بارسلونا خارج شد و نتیجه مساوی شد.

برخی از خبرنگاران نزدیک به بارسلونا در حال فشار آوردن به ژاوی هستند تا دست به تغییر دروازه بان تیم خود بزند و تراشتگن را نیمکت نشین کند و به سایر دروازه بان هایی که در بارسا حضور دارند، فرصت بدهد.

1470