آینده روشن در انتظار بارسلونا

آینده روشن در انتظار بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مارک آندره ترشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسلونا معتقد است که آینده بسیار روشن و هیجان انگیزی در انتظار این تیم می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، فصل 2021-22 برای کاتالان‌ها بسیار سخت و دشوار بود. آن‌ها شروع بسیار ضعیفی زیر نظر رونالد کومان هلندی داشتند و در ادامه این سرمربی جای خود را به ژاوی هرناندز داد. اسطوره بارسلونا علیرغم کسب مقام نایب قهرمانی در لالیگا، اصلا نمایش درخشانی در رقابت‌های اروپایی نداشت و از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا حذف شد. 

به نقل از سایت گل، ترشتگن در گفت و گویی با اسپورت گفت: "بعد از یک نیم فصل سخت و غیرقابل قبول، تصمیم گرفتیم تا در نیم فصل دوم تمام توان خود را به کار بگیریم و شرایط را تغییر بدهیم. در نیمه دوم فصل ما بازی بهتری ارائه دادیم و توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کنیم که یک قضیه حیاتی نیز به شمار می‌آید. من خیلی به فصل آینده خوش بین هستم. باید به راه خود ادامه دهیم. بازی زیبا به نمایش بگذاریم و برنده شویم. حالا هدف من، قطع ارتباط با فوتبال و اندکی استراحت است، کاری که در چند تابستان گذشته نتوانستم انجام دهم. فصل آینده برای بارسلونا و آلمان بسیار مهم است و من بی‌صبرانه منتظر شروع آن هستم."

4416