ترشتگن: بارسلونا خانه من است

ترشتگن: بارسلونا خانه من است

خبرگزاری فوتبالی – ترشتگن پس از تمدید قراردادش با بارسلونا تا سال ۲۰۲۵ به خبرنگاران گفته بارسا خانه اوست و از حضور در این باشگاه راضی است.

به گزارش فوتبالی، ترشتگن پس از تمدید قراردادش با بارسلونا در ویدیویی که باشگاه به همین مناسبت منتشر کرده گفته: بارسلونا  حالا به یک خانه برای خانواده‌ من تبدیل شده است. بنابراین مشخص بود چه مسیری باید انتخاب شود. جاه طلبی از طرف من و باشگاه همیشه وجود داشته و حالا به مرحله تمدید قرارداد رسیده تا داستان‌مان که از سال ۲۰۱۴ آغاز شده ادامه پیدا کند.

ترشتگن در ادامه افزود: مسئله تنها بازی کردن در بزرگ‌ترین باشگاه دنیا نیست و بیشتر از این‌هاست. این شهر و هواداران بارسلونا با من مانند یکی از خودشان رفتار کردند و این مسئله برای من اهمیت بسیاری دارد. احساسی که هیچ وقت ان را فراموش نمی‌کنم. می‌خواهم برای سال‌ها در نیوکمپ بازی کنم و به برنده شدن و کسب جام ادامه دهم. انگیزه بزرگتری وجود ندارد. خوشبختانه در آینده‌ای نزدیک هواداران‌مان هم حضور خواهند داشت.

گفتنی است ترشتگن از زمان حضورش در بارسا در ۱۵۲ بازی به میدان رفته که توانسته در این تعداد بازی ۶۴ کلین شیت ثبت کند. او میانگین ۷۴٪ مهار در هر بازی را بر جای گذاشته و به دروازه بان چهارم لیگ اسپانیا در این زمینه تبدیل شده که حداقل ۱۰۰ مهار داشته‌اند. دقت پاس او هم ۸۳٪ است. بیشترین درصد در لیگ.

1101