دروازه‌بان بارسلونا رکورد خودش را شکست

دروازه‌بان بارسلونا رکورد خودش را شکست

پایگاه خبری فوتبالی - مارک ترشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا شروع فصل بسیار خوبی داشته است.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان آلمانی پس از عمل جراحی و استراحت، به خوبی ریکاوری کرده و به روزهای اوجش برگشته است. در حقیقت این دروازه بان با کلین شیت مقابل مایورکا به بهترین رکورد گل نخوردنش در بارسلونا رسید و رکورد قبلی خود که در فصل 20-2019 با 500 دقیقه گل نخوردن ثبت شده بود را شکست. بارسا در این بازی با تک گل لواندوفسکی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

ترشتگن با گل نخوردن در مقابل مایورکا به رکورد 534 دقیقه گل نخوردن در بارسلونا رسید. در حقیقت دروازه بان المانی از زمان دریافت گل توسط ترشتگن دیگر گلی دریافت نکرده است. دروازه بان بارسا  از شش بازی اخیرش فقط یک گل خورده و در چهار بازی مقابل وایادولید، سویا، کادیز و الچه نیز کلین شیت کرده بود که در سون مویکس نیز دروازه اش را بسته نگه داشت. ترشتگن حالا می تواند به سراغ بهترین رکورد گل نخوردن بارسلونا در لالیگا برسد که توسط کلودیو براوو در فصل 15-2014 با با 755 دقیقه گل نخوردن ثبت شده بود.

ترشتگن تا کنون سه بار در زمین مایورکا بازی کرده که هرگز گل نخورده است و دو تجربه قبلی او در این استادیوم با پیروزی با نتیجه چهار بر صفر و یک بر صفر همراه شده بود.

4125