واکنش سرمربی آلمان به جدایی‌اش از بایرن‌مونیخ: غم‌انگیزترین اتفاق سال

واکنش سرمربی آلمان به جدایی‌اش از بایرن‌مونیخ: غم‌انگیزترین اتفاق سال

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی کنونی مانشافت که سابقه‌ی هدایت باواریایی‌ ها را نیز در کارنامه خود دارد، سرانجام نسبت به جدایی از این باشگاه مونیخی واکنش نشان داده و آن را سخت ترین لحظه سال توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، هانس دیتر فلیک که دوران باشکوهی در باشگاه بایرن مونیخ داشت، در پایان فصل 2021-2020 و در شرایطی که هنوز دو فصل دیگر با مدیران باواریایی ها قرارداد داشت، به اصرار خودش از جمع اعضای این تیم جدا شد.

هانسی فلیک که اکنون سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان است، در مصاحبه ای جدا شدن از بایرن مونیخ را سخت و ناراحت کننده توصیف نموده و می گوید: "جدایی از بایرن مونیخ کمی غم انگیز بود. شانس بزرگی در آن جا نصیبم شد و از این بابت سپاسگزارم. ما فوتبال جذابی بازی کردیم و موفق ترین دوره تاریخ باشگاه را داشتیم. این چیزی است که در پایان به یاد می‌ ماند. می دانم که این بخشی از فوتبال است اما چیزی که برای من ناراحت کننده است، این است که این تیم موفق که یکدلی خاصی داشت، کمی از هم پاشید. بازیکنان مهمی از تیم جدا شدند. تیاگو آلکانتارا، ژروم بواتنگ و داوید آلابا که در دو سال گذشته رهبران مهم تیم بودند و البته خاوی مارتینز را نیز نبایدها فراموش کنیم که بازیکن ارزشمندی بود."

9404