بحران کرونا در آلمان؛ بازگشت بوندسلیگا به شرایط بدون تماشاگر

بحران کرونا در آلمان؛ بازگشت بوندسلیگا به شرایط بدون تماشاگر

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که شیوع و گسترش سویه جدید کرونا در اروپا تبدیل به یک معضل جدی شده است و این معضل روی فوتبال تاثیری عمیق و اساسی گذاشته است به طوری که اکنون آلمان دوباره برگزاری فوتبال را بدون تماشاگر اعلام کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که با تزریق واکسن، به نظر می رسید که شرایط در حال عادی شدن است و فوتبال هم در حال بازگشت به اوضاع نرمال خود بود، اکنون شیوع سویه امیکرون دوباره شرایط را بحرانی کرده است. فدراسیون فوتبال آلمان به تازگی اعلام کرده است که رقابت های بوندسلیگا دوباره بدون تماشاگر برگزار خواهند شد و بدین ترتیب لیگ آلمان به شرایط ابتدای دوران بازگشایی پس از کرونا بر می گردد چرا که در آن زمان هم پس از تعطیلی سه ماهه فوتبال، بوندسلیگا بدون تماشاگر شروع شده بود و اکنون هم دوباره این رقابت ها بدون تماشاگر پیگیری خواهد شد چرا که اوضاع شیوع ویروس کرونای امیکرون در حال بحرانی شدن در کشور آلمان است.

ورزشگاه های آلمان در فوتبال اروپا همواره به این معروف بوده اند که مملو از جمعیت می شوند و تیم ها جو وحشتناکی را برای رقبای خود در خانه ایجاد می کنند اما اکنون با بدون تماشاگر شدن مسابقات به خاطر کرونا، این هیجان دوباره فروکش خواهد کرد.

1470