رسمی؛ تاریخ شروع دوباره بوندسلیگا اعلام شد

رسمی؛ تاریخ شروع دوباره بوندسلیگا اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - بوندسلیگا از روز شنبه 27 اردیبهشت از سر گرفته می شود و به اولین لیگ بزرگ اروپایی تبدیل می شود که بعد از تعطیلی کرونا دوباره مسابقاتش را از نو آغاز ککرده است.

به گزارش فوتبالی،  یکی از جذاب ترین بازیهای ازسرگیری بوندسلیگا مربوط به دربی میان شالکه و بوروسیا دورتموند خواهد بود. بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی در حال حاضر با چهار امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول بوندسلیگا قرار گرفته که باید در روز یکشنبه 28 اردیبهشت به مصاف یونیون برلین بروند. اکثر تیم های بوندسلیگا 9 بازی تا پایان مسابقات دارند و به نظر می رسد که بازیها تا هفته اول تیرماه به اتمام برسند. بایرن مونیخ از سویی باید در اواسط مردادماه بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ را مقابل چلسی انجام بدهد که با توجه به پیروزی قاطعانه در دور رفت، صعود آنها به یک چهارم نهایی قطعی به نظر می رسد. لایپزیش نیز منتظر مشخص شدن رقیبش در یک چهارم نهایی خواهد بود.

بدین ترتیب لیگ آلمان زودتر از سایر کشورها مسابقات را از سرمی گیرد. در مورد دو لیگ ایتالیا و اسپانیا به نظر می رسد که شروع بازیها مربوط به اواخر خرداد باشد در حالی که فعلا شدت گرفتن کرونا در لیگ انگلیس باعث شده تا ادامه این مسابقات در هاله ای از ابهام باشد. لیگ فرانسه، هلند و بلژیک پیش از این اتمام خود را اعلام کرده اند.