در آستانه شروع بوندسلیگا، یکی از بازیکنان برمن به قرنطینه رفت

در آستانه شروع بوندسلیگا، یکی از بازیکنان برمن به قرنطینه رفت

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که فقط ساعاتی تا شروع دوباره بوندسلیگا باقی مانده است، باشگاه وردربرمن آلمان زنگ خطر را برای فوتبال آلمان به صدا در آورده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه برمن اعلام کرده است که یکی از بازیکنانش باید در قرنطینه باشد چرا که یکی از نزدیکان وی به کرونا مبتلا شده است. برمن که در رتبه های پایین جدول بوندسلیگا جای گرفته است اعلام کرده است که نتیجه تست کرونای بازیکنش منفی بوده است اما با توجه به دستورالعمل های بهداشتی و با توجه به این که یکی از نزدیکانش به کرونا مبتلا شده باید دو هفته در قرنطینه بماند.

باشگاه بوندسلیگایی نام بازیکن مذکور را اعلام نکرده است اما در روز دوشنبه که این بازیکن به مصاف بایر لورکوزن در هفته 26 بوندسلیگا برود نام بازیکن غایب مشخص خواهد شد. این بازیکن نمی تواند در بازی بعدی برمن مقابل فرایبورگ نیز حضور داشته باشد که قطعا این مسئله خبر خوبی برای کادر فنی وردربرمن نیست. آنها فقط چهار امتیاز از تیم قعر جدولی دوسلدورف بیشتر دارند و برای بقا تلاش می کنند. 

لیگ فوتبال آلمان اولین لیگ بزرگی است که با وجود چالش های بزرگی که وجود داشت، تصمیم گرفت که مسابقات را از سر بگیرد و باید دید که اولین هفته مسابقات چطور پیش خواهد رفت.