کمک 2.5 میلیون یورویی تیم ملی آلمان برای مقابله با ویروس کرونا

کمک 2.5 میلیون یورویی تیم ملی آلمان برای مقابله با ویروس کرونا

پایگاه خبری فوتبالی – تیم ملی آلمان پروژه جمع‌آوری کمک مالی برای مقابله با ویروس کرونا در این کشور را آغاز کرده است. آنها 2.5 میلیون یورو به این پروژه کمک کرده و خواسته‌اند که دیگران هم دست به چنین کاری بزنند.

آلمان از مدعیان مسابقات یورو 2020 بود که به دلیل ویروس کرونا به سال 2021 منتقل شد. همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده که مسابقات فوتبال به عقب بیفتد. 

تیم ملی آلمان از هوادارانش خواسته که با مراجعه به سایت مخصوص این کار، کمک مالی برای مقابله با ویروس کرونا را انجام دهند.

مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان در اینستاگرام گفت: «ما باید در چنین مواقعی به فکر همدیگر باشیم.» 

چند نفر از هم‌تیمی‌های نویر هم خواستار کمک‌های مالی شدند. یاشوا کیمیش گفت: «ما همه درک می‌کنیم که در وضعیت فوق‌العاده استثنایی‌ای هستیم. همه ما تحت تاثیر قرار گرفته‌ایم. پس مهم است که به هم کمک کنیم و از هم پشتیبانی کنیم. ما باید از مسئولیت خود آگاه باشیم و انسجام خود را نشان دهیم.»

این سایت WirHelfen (به معنای ما کمک می‌کنیم) نام دارد و در آن نوشته شده که این سایت «نقطه ارجاع شما برای کمک در آلمان است». در این وب‌سایت آمده: «در زمانی که نیاز وجود داشته باشد، ما دفترچه تلفن دیجیتال هستیم، و به همه شما وضعیت کمک‌های مردم و وضعیت نیاز مردم در محله‌های مختلف را نشان می‌دهیم. ما کمک می‌کنیم که افراد در جستجوی کمک و افراد کمک‌کننده هم را پیدا کنند.»

8444