برد خفیف آلمان در شب توقف هلند

برد خفیف آلمان در شب توقف هلند

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی آلمان به مصاف تیم ملی بوسنی و هرزگوین رفت و تیم ملی هلند هم با تیم ملی مجارستان روبرو شد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی آلمان در بازی خود موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم ملی بوسنی و هرزگوین را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. در این بازی، دنیز اونداو در دقایق سی و ۳۶ بازی دو گل برای تیم ملی آلمان به ثمر رساند. پاس گل اول او را فلوریان ویرتز داد تا به این ترتیب او هم در این برد آلمان ها موثر بوده باشد. تک گل تیم ملی بوسنی و هرزگوین را ادین ژکو در دقیقه هفتاد بازی وارد دروازه ژرمن ها کرد. ادین ژکو با ۳۸ سال سن همچنان برای تیم ملی بوسنی گلزنی می کند و خوش می درخشد.

در دیگر بازی هفته سوم لیگ ملت های اروپا، تیم ملی هلند و تیم ملی مجارستان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی رولاند زالای در دقیقه ۳۲ برای تیم ملی مجارستان گلزنی کرد. هلندی ها در این بازی در آستانه شکست بودند تا این که دنزل دومفرایز در دقیقه ۸۳ روی پاس کودی گاکپو برای آن ها گلزنی کرد و بازی مساوی شد.

1470