سوژه شدن تصویری از سرمربی آلمان با حرکتی شبیه به هیتلر

سوژه شدن تصویری از سرمربی آلمان با حرکتی شبیه به هیتلر

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی آلمان و تیم ملی فرانسه در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی آلمان موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و عملکرد خوبی را از خودش نشان بدهد.

به گزارش فوتبالی ، با توجه به این که رقابت های یورو 2024 در پیش است، تیم های بزرگ اروپایی در حال آماده سازی خود برای آن رقابت ها هستند. هم تیم ملی آلمان و هم تیم ملی فرانسه دو تا از مدعی های قهرمانی در یورو 2024 هستند و همین قضیه بازی شب گذشته آن ها را جذاب تر کرد.

یک تصویر از یولیان ناگلزمن، سرمربی تیم ملی آلمان در شبکه های اجتماعی سوژه شده و مورد توجه قرار گرفته است. در این تصویر می بینیم که او در حال هدایت تیم خود است و دستش را بالا آورده است. کاربران شبکه های اجتماعی با این تصویر شوخی کرده اند و او را با هیتلر مقایسه کرده اند و این حرکت او را مشابه با سلام هیتلری دانسته اند. در حقیقت یکی از کاربران در شوخی با این تصویر نوشته است که ناگلزمن هم مثل هیتلر در حال فتح فرانسه است.

ژرمن ها با توجه به این که تیمشان شب گذشته عملکرد خوبی از خودش نشان داد، امید زیادی دارند تا با ناگلزمن بتوانند قهرمان یورو 2024 شوند.

1471