از عجایب بوندسلیگا؛ سقوط یکی از مطرح ترین تیم‌های آلمانی!

از عجایب بوندسلیگا؛ سقوط یکی از مطرح ترین تیم‌های آلمانی!

پایگاه خبری فوتبالی - در لیگ برتر آلمان، موسوم به بوندسلیگا، معمولا عادت کرده‌ایم که هر ساله بایرن مونیخ قهرمان شود و یکه تاز این رقابت ها باشد و بدون رقیب خاصی به کار خود ادامه داده و به راحتی جام را از آن خود کند. در این فصل هم بایرن مونیخ مطابق معمول صدرنشین است و لایپزیگ تیمی است که نزدیک به آن حرکت می‌کند. اما اتفاق عجیبی که رخ داده مربوط به بالای جدول نیست بلکه مربوط به پایین جدول لیگ آلمان و تیم هایی است که به دسته پایین تر یعنی بوندسلیگای 2 سقوط می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه فوتبال شالکه که یکی از نام آشنا ترین تیم ها در فوتبال آلمان است با قرارداشتن در پایین ترین رده‌ی لیگ آلمان و شکست در این هفته از رقابت ها مقابل آرمنیا بیفیلد، به دسته‌ی پایین تر سقوط کرد و سقوط این تیم به بوندسلیگای 2 قطعی شد.

شالکه از آن تیم هایی بود که در سال های پیش در جمع 4 تیم برتر بوندسلیگا قرار داشت و حتی در لیگ قهرمانان اروپا هم یک بار توانست رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو با نتیجه 4 بر 3 شکست دهد و بازیکنان مطرحی را در اختیار داشت اما در حال حاضر اوضاع برای این باشگاه بسیار به هم ریخته است و این تیم به دسته پایین تر سقوط کرد.

1470