روزی که بکام را با یک مجسمه زشت سر کار گذاشتند!

روزی که بکام را با یک مجسمه زشت سر کار گذاشتند!

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام بازیکن اسبق فوتبال انگلیس را می توان یک اسطوره تمام عیار دانست.

به گزارش فوتبالی، بکام در سال 2007 راهی آمریکا شد تا برای تیم لس آنجلس گالکسی بازی کند. انتقال بکام به لیگ آمریکا باعث شد تا نگاه های زیادی به سمت این کشور باشد و می توان گفت که دیوید باعث پیشرفت فوتبال در آمریکا شد. بکام پنج سال در لس آنجلس حضور داشت که در این مدت 118 بازی در گالکسی داشت و 20 گل به ثمر رساند. دوران بکام در لس آنجلس گالکسی در سال 2017 به اتمام رسید که به تیمش برای دو قهرمانی پیاپی MLS کمک کرد.

هفت سال بعد از جدایی بکام از گالکسی، مجسمه وی به افتخار دوران حضورش در این تیم ساخته شد. اما این مجسمه آن طور که بازیکن انگلیسی می خواست، نبود چرا که این مجسمه جعلی بود و صرفا برای سر کار گذاشتنش ساخته شده بود.

جیمز کوردون مجری سرشناس آمریکایی و همکارانش تصمیم گرفتند که بکام را با یک مجسمه جعلی و زشت سر کار بگذارند. آنها سه ماه برای این شوخی برنامه ریزی کردند.  بکام به مراسم رونمایی از مجسمه دعوت شد و از او خواسته شد تا از مجسمه رونمایی کند اما وقتی که از مجسمه رونمایی شد، ستاره اسبق رئال مادرید کاملا شوکه شده بود چرا که این مجسمه کاملا زشت بود و شباهتی به او نداشت. سازنده مجسمه جعلی پیش از رونمایی از آن گفت:" دیوید بکام... می خواهیم که ملاقات کنی با.... دیوید بکام."

بکام که تا پیش از رونمایی لبخند به چهره داشت با دیدن این مجسمه شوکه شده بود و لبخند به لبانش خشکید. دیوید گفت:" مجسمه با چیزی که در شیکاگو دیده بودم کمی فرق دارد..." که مجسمه ساز جعلی در جوابش گفت:"اعتقاد دارم که همه تلاشم را کردم تا تجسمی درست از تو را بسازم." که بکام در جوابش گفت:" درست است که این لحظه از من در حال حرکت ثبت شده اما شباهتی به من ندارد. به پیشانی مجسمه نگاه کن... به هیچ وجه شبیه من نیست. به چشمانم نگاه کن. تنها نکته مثبت مربوط به موهایش است. اصلا شبیه من نیست. نمی شود این مجسمه را بیرون ببری. راهی وجود ندارد. والدینم از لندن می آیند. همسرم... نگاه کن که چقدر دستانم را بزرگ ساختی. شبیه دستان آرمسترانگ شناگر شده است! خوشبختانه بچه هایم نمی آیند. اگر این را می دیدند، گریه می کردند. نمی خواهم به تو توهین کنم اما این اصلا شبیه من نیست."

کمی بعد افرادی که شوخی را طراحی کرده اند، باعث افتادن مجسمه و نابود شدنش می شوند که به نظر می رسد که خیال دیوید راحت شده است. بکام می گوید:" به نظر می رسد که این اتفاق برای من یک لطف بوده است."

کمی بعد کوردون به بکام می گوید که کل این ماجرا سرکاری بوده است!

4125