دیوید بکام بالاخره شوالیه می‌شود؟

دیوید بکام بالاخره شوالیه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام بازیکن اسبق منچستریونایتد و رئال مادرید در مسیر تبدیل شدن به شوالیه است چرا که حساب های مالی او توسط اداره مالیات تایید شده است.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان 46 ساله سابق تیم ملی انگلیس احتمالا یکی از گزینه های اصلی برای دریافت عنوان شوالیه در ژوئن آینده خواهد بود.ده سال پیش بکام به فرار مالیاتی متهم شده بود و همین مسئله باعث شده بود تا نتواند این نشان را دریافت کند اما در حال حاضر حالت مالیاتی او از رنگ قرمز به رنگ سبز در آمده است و بدین ترتیب بکام بالاخره می تواند شوالیه شود و لقب "سر" را کسب کند چرا که پس از مدتها توانسته مسائل مالیاتی خود را حل کند.

بکام و همسرش ده سال پیش به فرار مالیاتی متهم شده بودند اما به نظر می رسد که توانسته اند که این مشکل را حل کنند. بکام مثل خیلی دیگر از شخصیت های مشهور مسائل مالیاتی خود را به مشاورانش سپرده بود و اطلاع کافی از این مسائل نداشت و به نظر می رسد که همین مسئله باعث شده بود تا به فرار مالیاتی متهم شود.به هر صورت به نظر می رسد که مشکل مالیاتی بکام حل شده و هیچ بعید نیست که در آینده او نشان شوالیه را بگیرد و از این به بعد لقب "سر دیوید بکام" را داشته باشد چرا که بکام یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ فوتبال انگلیس است که در پیشرفت فوتبال در کشورش هم نقش مهمی ایفا کرده است.

4125