عکس؛ حضور دیوید بکام و پسرش در اولدترافورد در شب درخشان منچستریونایتد

عکس؛ حضور دیوید بکام و پسرش در اولدترافورد در شب درخشان منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد آرسنال را با نتیجه سه بر دو شکست دهد و بدین ترتیب یک پیروزی شیرین را در این هفته از رقابت های پریمیر لیگ به دست بیاورد و باید دید که اوضاع برای شیاطین سرخ با آمدن رالف رانگنیک به چه شکل ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از افراد ویژه ای که برای تماشای این بازی به ورزشگاه اولدترافورد رفته بود، دیوید بکام، ستاره انگلیسی سابق رئال مادرید و منچستر یونایتد بود. بکام به همراه پسر خود به ورزشگاه اولدترافورد رفته بود تا دیدار منچستر یونایتد و آرسنال را از نزدیک تماشا کند؛ دیداری که بسیار هم جذاب و هیجان انگیز شد و در نهایت شیاطین سرخ توانستند با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند و تیم محبوب دیوید بکام در این بازی به پیروزی برسد.

دیوید بکهام بین سال های 1992 تا 2003 در منچستر یونایتد حضور داشته است و به مدت 11 سال در این تیم توپ زده است. او در نهایت در تابستان 2003 راهی رئال مادرید شد و مسیر دیگری را در دوران حرفه ای خود در پیش گرفت.

بکام همواره یکی از خوشتیپ ترین ستاره های فوتبال بوده است و به همین علت در کانون توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار دارد.

1470