دیوید بکام در دوران قرنطینه برای هوادارانش «هری پاتر» خواند

دیوید بکام در دوران قرنطینه برای هوادارانش «هری پاتر» خواند

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام بازیکن انگلیسی اسبق رئال مادرید و منچستریونایتد نیز به یکی از خوانندگان مجموعه کتاب های معروف "هری پاتر" تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، جی کی رولینگ نویسنده کتاب های هری پاتر در دوران قرنطینه پروژه جالبی را اجرا کرد و از شخصیت های معروف خواست تا فصل های کتابش را بخوانند تا بدین ترتیب هواداران این کتاب ها بتوانند داستان آنها را با صدای شخصیت های مشهور خود را بخوانند. بکام و دیوید تنت بازیگر سرشناس در کنار هم این کتاب را خواندند.

دیوید بکام

این پروژه از اردیبهشت با حمایت جی کی رولینگ آغاز شده است و "هری پاتر در خانه" نام گرفته است. بدین ترتیب این مجموعه کتاب های پرفروش هر روز توسط برخی از شخصیت های مشهور دنیا برای هواداران خواننده می شوند.

چهارشنبه نوبت دیوید بکام بود تا بخشی از کتاب را برای هواداران بخواند.  دیوید برای این کار از پیراهن سفید و شال زرشکی رنگی که شخصیت های این کتاب به تن می کنند، استفاده کرد. او در کنار شومینه منزل خود در انگلیس نشسته بود و گفت که دخترش هارپر به خاطر این کار خیلی خوشحال است چرا که از طرفداران مجموعه کتاب های هری پاتر است. دیوید بکام در ابتدا گفت:" خیلی هیجان زده هستم تا خودم را در داستان ساخته شده توسط جی کی رولینگ گم کنم."