رونالدو و عبور از رکورد دیوید بکام در شبی که منچستریونایتد شکست خورد

رونالدو و عبور از رکورد دیوید بکام در شبی که منچستریونایتد شکست خورد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته اول از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپای 2021/22، شب گذشته (سه شنبه) در سوئیس به مصاف یانگ بویز رفت و در نهایت با نتیجه 1 بر 2 مغلوب این تیم شد و بدین ترتیب شروع بسیار ضعیفی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشت.

به گزارش فوتبالی، تک گل منچستر یونایتد را در این بازی کریستیانو رونالدو به ثمر رساند تا بدین ترتیب در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در دوره جدید حضورش در منچستر یونایتد گلزنی کرده باشد. هر چند که گلزنی رونالدو نتوانست مانع از شکست تیمش شود و در نهایت منچستر یونایتد در این بازی کامبک خورد و حذف شد.

اما کریستیانو رونالدو با این گلی که به ثمر رساند، یک رکورد ویژه را ثبت کرد و آن هم عبور از تعداد گل های دیوید بکام در لیگ قهرمانان اروپا به همراه منچستر یونایتد بود. رونالدو با گلی که زد به تعداد 16 گل در لیگ قهرمانان اروپا به همراه منچستر یونایتد رسید و بدین ترتیب در جایگاه هفتم بهترین گلزنان شیاطین سرخ در تاریخ چمپیونزلیگ قرار گرفت.

بهترین گلزن منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا رود فن نیستلروی بوده است که 35 گل به همراه منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است و اکنون رونالدو 19 گل تا رسیدن به رکورد او فاصله دارد.

1470