پدر دیوید بکام در سن 71 سالگی لباس دامادی پوشید!

پدر دیوید بکام در سن 71 سالگی لباس دامادی پوشید!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته های اخیر خیلی ها انتظار شنیدن خبر یک ازدواج قریب الوقوع در خانواده دیوید بکام را داشتند چرا که پسر بزرگ دیوید یعنی بروکلین رابطه خوبی با نیکولا پلتز دارد و همه منتظر شنیدن خبر ازدواج این زوج هستند اما حالا خبر می رسد که یک عضو غیرمنتظره خانواده داماد شده است.

به گزارش فوتبالی، دیوید بکام در شبکه های اجتماعی فعال است اما به ندرت تصویری از پدرش منتشر می کند. حالا خبر می رسد که تد، پدر بازیکن اسبق منچستریونایتد و رئال مادرید با هیلاری مردیث ازدواج کرده است. پدر 71 ساله بکام تصمیم گرفته است که داماد بشود. 

پدر بکام و هیلاری در حال حاضر مثل کل مردم بریتانیا در قرنطینه هستند اما انها در شبکه های اجتماعی اعلام کردند:" در حال حاضر برای ما یک اتفاق خیلی مهمتر است از اخبار اتفاقاتی که این روزها در دنیا رخ می دهند. با خوشحالی باید بگوییم که ازدواج کرده ایم."

تد و مردیث سال گذشته در یک فعالیت شغلی در منطقه بروتون با هم آشنا شدند. آنها در حال کمک به نیروهای بازنشسته ارتش بریتانیا بودند.

تد و مادر دیوید بکام در سال 2002 پس از 32 سال از هم جدا شدند. گفته می شد که شهرت دیوید بکام دلیل جدایی پدر و مادرش بودند چرا که آنها نتوانستند با دنیای جدیدی که شهرت پسرشان برایشان ایجاد کرده بود، کنار بیایند .کنار آمدن با طلاق هم برای دیوید و هم برای خواهرانش لین و جوان خیلی سخت بود.