همه چیز درباره اینتر میامی؛ آیا حاضرید طرفدار تیم دیوید بکام شوید؟

همه چیز درباره اینتر میامی؛ آیا حاضرید طرفدار تیم دیوید بکام شوید؟

پایگاه خری فوتبالی – آیا داستان کامل خرید تیم اینتر میامی توسط بکهام و ماجرای شکل‌گیری این تیم را به طور کامل می‌دانید؟

به گزارش فوتبالی،  بکام ۵ فصل در ال ای گلکسی حضور داشت و ۲ جام برده و با اتمسفر فوتبال در آمریکا بیگانه نیست اما در میامی سابقه ای ندارد. آخرین تیم در میامی تیم میامی فیوژن بوده که سال ۹۷ تا ۲۰۰۱ در ام ال اس حضور پیدا کرده و نزدیک ترین تیم به این منطقه تیم اورلاندو بوده تیمی که حالا با اینتر دربی منطقه فلوریدا را برگزار می‌کند. در واقع بکام تنها یکی از مالکین این تیم است و در اصل مالکیت برعهده گروهی به نام میامی بکهام یونایتد است که چند عضو دارد. او پیشتر در سال ۲۰۰۷ شانس خرید یک تیم در ام ال اس را به ملغ ۲۵ میلیون دلار داشت که مبلغی بسیار پایین بود. بکهام در سال ۲۰۱۴ تصمیمم به خرید ورزشگاه با تضمین ساخت یک ورزشگاه در میامی گرفت.

تیمی که بکهام خرید Club Internacional de Futbol Miami نام دارد که به اختصار اینتر میامی سی اف نامیده می‌شود. پیشتر از نام میامی وایس برای این تیم استفاده می‌شد که از نام یک شوی تلویزیونی در دهه۸۰ برگرفته شده بود. همچنین بسیاری معتقد بودند بکهام قرار است با توجه به علاقه و پیشنه‌اش در منچستر یونایتد نام تیم را میامی یونایتد بگذارد اما یک تیم نیمه حرفه‌ای در شهر میامی با همین نام وجود داشت. در یک نظر سنجی در سال ۲۰۱۶ هواداران به نام فعلی رای دادند و با ۲۶ درصد،‌ نام فعلی انتخاب شد. دیگر گزینه ها اتلتیک میامی، و ای سی میامی (مانند نام میلان) بود.

اینتر میامی از سال ۲۰۲۰ وارد ام ال اس شد و بخشی از طرح افزایش تیم‌های ام ال اس به ۲۴ تیم بوده است. این تیم اولین بازی‌اش را اول مارچ ۲۰۲۰ انجام داد و  تاریخش با یک شکست مقابل لوس آنجلس اف سی آغاز شد.

اینتر میامی در حال حاضر ورزشگاهش را در فریدام پارک در نزدیک فرودگاه شهر میامی می‌سازد که ظرفیت پذیرش ۲۵ هزار نفر جمعیت خواهد داشت. این ورزشگاه البته بخشی از یک پروژه بزرگ شامل یک هتل با ۷۵۰ اتاق است و ۲۳ هکتار از آن هم برای زمین‌های فوتبال استفاده می‌شود. ۵۸ هکتار از این مقدار هم قرار است به یک پارک عمومی تبدیل شود.

مهم‌ترین اتفاقی که در زمینه نقل و انتقالات برای اینتر میامی افتاده حضور ایگواین و ماتویدی در تیم و البته انتخاب فیل نویل به عنوان سرمربی این این تیم است. اینتر میامی در حال حاضر آکادمی خود را تاسیس کرده که شامل چند تیم از زیر ۱۲ سال تا زیر ۱۹ سال است.

رنگ اصلی تیم اینتر میامی سیاه، صورتی و سفید است. لوگوی اینتر میامی ۲ مرغ ماهی‌خوار است با پاهای بهم پیوسته که حرف M را ساخته‌اند. بین این دو مرغ یک خورشید گرفتگی وجود دارد. این خورشید به احترام عدد مورد علاقه بکهام، ۷ عدد پرتو دارد. دور تا دور لوگو هم علاوه بر نام باشگاه با اعداد رومی سال ۲۰۲۰ نشان داده شده که سال آغاز حضور آن‌ها در لیگ آمریکا را نشان می‌هد.
بکهام در اقدامات بعد می‌خواهد بازیکنانی که با او آشنا هستند و پیشتر دوست او بوده‌اند را برای این تیم جذب کند و حتی برخی رویاپردازی کرده‌اند که ممکن است رونالدو، مسی  یا نیمار به این تیم بپیوندند.

با تمام این تفاسیر آیا حاضرید یکی از اولین هواداران این تیم باشید؟

1101