عکس؛ رای دادن ژاوی و پیکه در رفراندوم وام 1.5 میلیاردی

عکس؛ رای دادن ژاوی و پیکه در رفراندوم وام 1.5 میلیاردی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا امروز برای شروع پروژه "اسپای بارسا" از هوادارانش رای گیری کرد.

به گزارش فوتبالی، رای گیری از هواداران و اعضای رسمی بارسلونا امروز هم به شکل آنلاین و هم به صورت حضوری در نیوکمپ انجام شد. در حقیقت از ساعت 9 صبح امروز به وقت اسپانیا هواداران بارسا در سرتاسر دنیا می توانستند رای بدهند که آیا به هیئت مدیره این باشگاه اجازه گرفتن وامی به مبلغ 1500 میلیون یورو برای بازسازی نیوکمپ را می دهند یا نه.

هوادارانی که قصد رای دادن را داشتند می توانستند با ثبت شماره هواداری، کد شخصی و تاریخ تولد خود در وبسایت بارسلونا، کد تایید شش رقمی را دریافت کنند و در رای گیری شرکت کنند.  هواداران بارسا باید به این سوال که "آیا تصمیم مجمع قانونگذاران باشگاه را تایید می کنید که به هیئت مدیره اجازه داده اند تا اقدامات لازم برای  پروژه "اسپای بارسا" به مبلغ حداکثر 1500 میلیون یورو وام بگیرند؟" که هواداران بارسا باید تایید یا عدم تایید خود را با انتخاب دکمه های سفید یا مشکی نشان می دادند. در زمانی که چهار ساعت از رای گیری گذشته بود بیش از 23 هزار نفر رای دادند که شامل 20.33 درصد از هواداران بارسا بود.

در این رای گیری ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا و برخی بازیکنان این تیم نظیر پیکه، آلبا و سرجی روبرتو که کارت هواداری دارند هم شرکت کردند.

4125