برابری رونالدو با سرمربی اخراجی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس

برابری رونالدو با سرمربی اخراجی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته شانزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و نوریچ به مصاف هم رفتند و شیاطین سرخ موفق شدند این بازی خارج از خانه را با نتیجه یک بر صفر ببرند و بدین ترتیب رالف رانگنیک هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در این بازی تک گل منچستر یونایتد را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و بدین ترتیب سه امتیاز را برای شیاطین سرخ به ارمغان آورد. کریستیانو رونالدو با این گل سه امتیازی یک رکورد ویژه هم ثبت کرد و توانست به تعداد گل های اوله گونار سولشر در لیگ برتر انگلیس برسد. سولشر بین سال های 1996 تا 2007 مهاجم منچسر یونایتد بوده است و در مقطعی از آن دوره هم با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی بوده است.

سولشر که سرمربی منچستر یونایتد بود و اخراج شد، مجموعا 91 گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده است و اکنون کریستیانو رونالدو با گلزنی مقابل نوریچ به تعداد 91 گل در لیگ برتر انگلیس رسید.

رونالدو در دوره اول حضورش در جمع شیاطین سرخ یعنی بین سال های 2003 تا 2009، 84 گل در لیگ برتر انگلیس زد و اکنون با گلزنی مقابل نوریچ، در دوره دوم خود به تعداد 7 گل رسید و مجموعا 91 گل زده است.

1470