کریستیانو رونالدو، گزینه هفتم جانشینی سولشر در منچستریونایتد!

کریستیانو رونالدو، گزینه هفتم جانشینی سولشر در منچستریونایتد!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در حال حاضر نفر هفتم در میان مدعیان جانشینی سولشر برای هدایت منچستریونایتد به شمار می رود!

به گزارش فوتبالی، سایت پدی پاور از مخاطبانش خواسته تا روی گزینه های جانشینی سولشر گمانه زنی کنند. در حقیقت اخراج مربی نروژی پس از شکست تحقیرآمیز مقابل لیورپول قطعی است و مدیران یونایتد به دنبال گزینه های جانشینی او هستند. آنتونیو کونته مربی سابق چلسی و اینتر بخت اصلی است و برندان راجرز سرمربی لسترسیتی، زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید، اریک تن هاگ سرمربی آژاکس، مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی ، گراهام پاتر سرمربی سابق برایتون گزینه های اصلی هستند اما نکته جالب این جاست که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد به بخت هفتم تبدیل شده است. در حقیقت رونالدو هنوز به عنوان بازیکن با یونایتد قرارداد دارد اما برخی حدس می زنند که شاید بخواهد همزمان هم سرمربی و هم بازیکن شیاطین سرخ باشد!

در حقیقت رونالدو بالاتر از مربیان باتجربه ای نظیر رالف رانگنیک، لوسین فاوره، مکس آلگری و لئوناردو ژاردیم قرار گرفته است. رونالدو در تابستان به یونایتد برگشت که در 9 بازی اولش برای این تیم شش گل به ثمر رسانده است. این بازیکن تجربه هدایت هم تیمی هایش پس از تعویض در کنار سولشر را در این فصل در بازی مقابل یانگ بویز داشته است و به همین خاطر به نظر می رسد که برخی مشکلی ندارند که او را در قامت مربیگری ببینند!

4125