ماموریت غیرممکن بارسلونا در آلیانز آرنا؛ ژاوی و طلسمی که باید بشکند

ماموریت غیرممکن بارسلونا در آلیانز آرنا؛ ژاوی و طلسمی که باید بشکند

پایگاه خبری فوتبالی - چهارشنبه شب در ورزشگاه آلیانز آرنا از ساعت 23:30، بارسلونا و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم می روند و این بازی آخرین بازی مرحله گروهی است و تکلیف بارسلونا برای صعود به دور بعدی یا رفتن به لیگ اروپا را مشخص می کند.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اوضاع مالی بارسلونا، عدم صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا، اوضاع را برای این تیم بدتر خواهد کرد و ژاوی باید تلاش خود را بکند تا این اتفاق رخ ندهد اما برای انجام این کار یک ماموریت غیر ممکن در زمین بایرن مونیخ خواهد داشت. بارسلونا باید بایرن مونیخ را شکست دهد و یا اینکه در صورت از دست دادن امتیاز، منتظر عدم پیروزی بنفیکا مقابل دیناموکیف باشد.

بارسلونا تا پیش از این 5 بار در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف بایرن مونیخ رفته است و هرگز نتوانسته است در این ورزشگاه به پیروزی برسد. آبی و اناری ها 3 بار در زمین بایرن مونیخ شکست خورده اند و دو بار هم نتیجه تساوی کسب کرده اند و بدین ترتیب تاکنون بُردی در آلیانز آرنا مقابل بایرن مونیخ نداشته اند. در 4 تا از این 5 بازی، ژاوی هرناندز هم به عنوان بازیکن بارسلونا حضور داشته است و اکنون به عنوان سرمربی بارسا به دنبال طلسم شکنی در این ورزشگاه است.

1470