بارسلونا و ذهنیتی که برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا دارد

بارسلونا و ذهنیتی که برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا دارد

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا از جهش بزرگ خود در فصل آینده چمپیونز لیگ مطمئن است.

به گزارش فوتبالی، فصل جاری برای باشگاه بارسلونا بسیار به یاد ماندنی بوده است. این تیم اولین عنوان لالیگای خود را از فصل ۲۰۱۸/۱۹ درحالی برنده شد که هنوز ۴ بازی از فصل باقی مانده بود. همچنین در این فصل توانسته پیروزی های مهمی در لالیگا مقابل تیم هایی مثل رئال مادرید و اتلتیکو مادرید رقم بزند.

در این فصل ژاوی هرناندز برای اولین بار یک فصل کامل مربیگری تیم را به عهده داشت. همچنین در این فصل بارسا توانست با برد خود مقابل رئال مادرید در فینال، قهرمان مسابقات سوپر کاپ اسپانیا شود.

تنها لکه سیاه در طول این فصل بارسلونا عملکرد آنها در اروپا بوده است. البته آن ها در نیمه نهایی کوپا دل ری هم در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه چهار بر صفر مقابل رئال مادرید تحقیر شدند.

برای دومین بار متوالی، غول های کاتالانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از دور مسابقات حذف شدند و برخلاف فصل گذشته نتوانستند از مرحله پلی آف دور حذفی لیگ اروپا نیز عبور کنند و مغلوب منچستر یونایتد شدند.

نگرانی هایی در مورد فصل آینده بارسلونا وجود دارد اما به گزارش الکس پینتانل، خبرنگار اسپانیایی، اکنون افراد داخل باشگاه مطمئن هستند که در فصل بعد 'جهش مهمی' در چمپیونز لیگ ایجاد خواهند کرد.

پیامی که از طرف این باشگاه پیش از فصل ۲۰۲۳/۲۴ به گوش می رسد این است: " ما تیم فوق‌العاده‌ای برای لیگ قهرمانان اروپا خواهیم ساخت."

در هر صورت باید دید که اوضاع برای بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل پیش خواهد رفت.

1471